( wAr ) * ( 3 ) * ( CoMuniTy )
Va rugam sa va inregistrati pe forum.

Nu dureaza mai mult de 3 minute.

Cautam servere ce doresc sa intre in comunitate.

Rugam Seriozitate!!!

Multumim Anticipat

( wAr ) * ( 3 ) * ( CoMuniTy )

Alaturate celor mai buni si fa parte din aceasta comunitate
 
Acasa  Portal  FAQ  Cautare  Membri  Grupuri  Inregistrare  Conectare  Home  
Enter to Counter-Strike Top Sites and Vote for this Site!!! top 90 Top 100 Counter-Strike BesTiaL War3. Community. Forum Top66 Statistici ExTreaM.RO TOP
free web page counter
Get a free hit counter here.
Download Cs1.6[War3]-Setup.exe

Distribuiți | 
 

 Valve Hammer Editor-Page 2

In jos 
AutorMesaj




Warn :
0 / 1000 / 100

Puncte : 0
Data de inscriere : 01/01/1970

MesajSubiect: Valve Hammer Editor-Page 2   Mar Aug 05, 2008 8:21 pm

Dupa ce am desenat peretii, vom desena “tavanul” (cerul)

ScreenShot

Acum inchidem harta , aplicand un perete NOU , pentru a forma “un cub”

ScreenShot

Cu ajutorul uneltei “camera”, intram in acel cub si incepem sa modelam harta. adica sa ii aplicam texturi :

ScreenShot

Arata oribil, nu? Haide sa facem sa NU mai arate asa. mai intai cu
“selection tool” facem click pe unul din pereti, dupa care apasam
SHIFT+A pentru a aplica texturi. Facem click pe browse si alegem de
acolo textura. EU am ales podeaua.asa ca voi cauta “floor”
ScreenShot

Acum dam dublu-click pe textura aleasa si apoi APPLY.si iata rezultatul:

ScreenShot

Dupa aceasta opretaie, facem acelasi lucru si la pereti, dupa care
trecem la “cer” Pentru a avea cer cu nori , vom aplica la “tavan”
(peretele de sus), textura “ sky ”. si va arata cam asa:
ScreenShot

Acum vom aplica “entitati” Incepem cu oamenii, dupa care vom aplica
becuri si armura: Selectam unealta “ENTITY” si merge “top(x\y) si da-m
un click, urmat de enter. Dar sa avem grija si in partea SIDE sa fie
deasupra podelei cu putin.: Ar trebui sa arate cam asa, daca ati facut
setarile de la inceput la fel ca si mine:
ScreenShot

Acum mai creem o entitate in coltul opus, dupa care, cu selection tool
facem click pe cel de al2-lea om si apasam ALT+ENTER si selectam
info_player_deathmatch , pentru a il transforma in terrorist
ScreenShot

Acum ca avem oameni, aplicam si niste becuri pentru a avea lumina. cum
facem? Foarte simplu: Cu unealta entity creem entitati, dupa care
apasand ALT+ENTER le vom selecta clasa: “light” Aplicam cateva becuri,
in functie de dimensiuni.. acestea trebuiesc sa fie asezate la
semiinaltime : undeva la 3 sferturi din distanta dintre podea si cer :
ScreenShot

Acum aplicam si armura, dupa care terminam “prima noastra harta” Armura
la fel se aplica, cu entity tool, insa aceasta trebuie plasata undeva
FOARTE APROAPE DE PODEA, DEASUPRA PUTIN si la clasa (dupa ce apasam
ALT+ENTER) selectam armoury_entity. : la count = numarul de gloante la
item = arma dorita (numele) Arata cam asa harta noastra pana acuma :
ScreenShot

Pentru a putea juca pe harta , adica sa o transformam in .bsp, dati file -> RUN Acum selectati TOTUL normal si dati OK

ScreenShot

Cand va apare asa , inseamna ca este gata compilarea :

ScreenShot

Acum copiati harta din folderul cum numele TERMINATE ( in configurarea
mea) in cstrike/maps si porniti jocul. Cam atat. astept intrebari la
acest tutorial. Imi scuzati greselile dar l-am scris intr-un timp
FOARTE scurt. ms de intelegere!



http://www.freakz.ro/tutoriale_counter-strike.php?tutorial=map-creator
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului
 
Valve Hammer Editor-Page 2
Sus 
Pagina 1 din 1

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
( wAr ) * ( 3 ) * ( CoMuniTy ) :: < ( wAr ) * ( 3 ) # Counter Strike 1.6 > :: Tutoriale-
Mergi direct la: