( wAr ) * ( 3 ) * ( CoMuniTy )
Va rugam sa va inregistrati pe forum.

Nu dureaza mai mult de 3 minute.

Cautam servere ce doresc sa intre in comunitate.

Rugam Seriozitate!!!

Multumim Anticipat

( wAr ) * ( 3 ) * ( CoMuniTy )

Alaturate celor mai buni si fa parte din aceasta comunitate
 
Acasa  Portal  FAQ  Cautare  Membri  Grupuri  Inregistrare  Conectare  Home  
Enter to Counter-Strike Top Sites and Vote for this Site!!! top 90 Top 100 Counter-Strike BesTiaL War3. Community. Forum Top66 Statistici ExTreaM.RO TOP
free web page counter
Get a free hit counter here.
Download Cs1.6[War3]-Setup.exe

Distribuiți | 
 

 Tutorial FAQ C4 Events [AMXX]

In jos 
AutorMesaj




Warn :
0 / 1000 / 100

Puncte : 0
Data de inscriere : 01/01/1970

MesajSubiect: Tutorial FAQ C4 Events [AMXX]   Vin Aug 08, 2008 6:33 pm

FAQ C4 Events [AMXX]
Am decis sa fac urmatorul tutorial deoarece sunt multi care vor probabil sa-si faca un plugin cu evenimentele despre C4

Ce inseamna asta ?

R: De exemplu vrei sa determini cand cineva a pus bomba deoarece vrei
sa pui sa cante o melodie, sau cand cineva o scapa sa pateasca ceva, sa
anunte ceva si tot asa mai departe.



In primul rand, acest tutorial este valabil doar pentru amxmodx
1.76 sau mai nou ; Deoarece vom avea nevoie de ultima versiune de "CSX"



Si cum spuneam, CSX de la amxmodx 1.76 a venit cu 5 forwarduri foarte folositoare:

1) - bomb_planted

2) - bomb_defused

3) - bomb_planting

4) - bomb_defusing

5) - bomb_explode



Si un exemplu :

Code:

public bomb_planted(id)

{

new name[32]

get_user_name(id,name,31)



set_hudmessage(255, 0, 0, 0.3.0, 0.15, 0, 6.0, 5.0)

show_hudmessage0, "%s set us up the bomb !", name)



// sau alt ceva ce vreti voi sa faca sa-i dea bani, sa explodeze etc

}





Intreg pluginul :

Code:

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <csx>



#define PLUGIN "New Plug-In"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "SAMURAI"





public plugin_init()

{

register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)



}



public bomb_planted(id)

{

new name[32]

get_user_name(id,name,31)



set_hudmessage(255, 0, 0, 0.3.0, 0.15, 0, 6.0, 5.0)

show_hudmessage0, "%s set us up the bomb !", name)



// sau alt ceva ce vreti voi sa faca sa-i dea bani, sa explodeze etc

}





Ei bine pentru bomb_defused de ex:

Code:

public bomb_defused(id)

{

new name[32]

get_user_name(id,name,31)



set_hudmessage(255, 0, 0, 0.3.0, 0.15, 0, 6.0, 5.0)

show_hudmessage0, "%s defused the bomb !", name)



// stuff :p

}





Intreg pluginul:

Code:

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <csx>



#define PLUGIN "New Plug-In"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "SAMURAI"





public plugin_init()

{

register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)



}



public bomb_defused(id)

{

new name[32]

get_user_name(id,name,31)



set_hudmessage(255, 0, 0, 0.3.0, 0.15, 0, 6.0, 5.0)

show_hudmessage0, "%s defused the bomb !", name)



// stuff :p

}





ei bine dar CSX are din pacate doar cateva functii . Dar daca vreau sa aflu cand a scapat cineva bomba ? ei bine uite cum:



In primul rand publicul trebuie inregistrat printr-un event:

1) Bomb Pickup : "2&#Got_bomb"

2) Bomb Drop : 2&#Game_bomb_d"

Aceste evenimente se inregistrea la public plugin_init prin functia register_event.

Si vine cam asa:

Code:

register_event("TextMsg", "nume public", "bc", "2&#Got_bomb")



si:

Code:

register_event("TextMsg", "bomb_drop", "bc", "2&#Game_bomb_d")



Ei bine un exemplu complet de pickup:

Code:

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <csx>



#define PLUGIN "New Plug-In"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "SAMURAI"





public plugin_init()

{

register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_event("TextMsg", "bomb_pickup", "bc", "2&#Got_bomb")

}



public bomb_pickup(id)

{

new name[32]

get_user_name(id,name,31)



set_hudmessage(255, 0, 0, 0.3.0, 0.15, 0, 6.0, 5.0)

show_hudmessage0, "%s pick up the bomb", name)



// stuff :p

}







Sper ca ati inteles . o.O
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului
 
Tutorial FAQ C4 Events [AMXX]
Sus 
Pagina 1 din 1
 Subiecte similare
-
» [Tutorial] Cum sa faci un sistem de logare/inregistrare!

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
( wAr ) * ( 3 ) * ( CoMuniTy ) :: < ( wAr ) * ( 3 ) # Counter Strike 1.6 > :: Tutoriale-
Mergi direct la: